sâmbătă, 1 martie 2014

A Color Game

DSC_0009

En: Besides gray and black, burgundy pants are also a must to me. But sadly I ruined my favorite pair (don't ask how) and I found myself desperately missing them while trying to put outfits together. So I started to look for a replacement (I was thinking faux leather burgundy) but with me being the extremely picky shopper that I am, it proved impossible to find the perfect fit anywhere (we're talking skinny pants here, every average sized girl must know how challenging that can be). That is till yesterday when I found this Vero Moda pair on sale. Now the next thing is to make up for the lost time by wearing them nonstop for a few days. I already started with this burgundy-navy-beige combination that is always a winner palette in my book!

Ro: In timp ce scriu aceste randuri, ar trebui sa ma pregatesc de plecare. Nu m-am hotarat inca cu ce ma imbrac (probabil tot cu pantalonii din poze), nu mi-am facut bagajul si nici macar nu am luat micul dejun. Dar eram prea nerabdatoare sa postez aceste fotografii ca sa mai astept pana maine seara cand ne intoarcem de la Alba Iulia. Pantalonii burgundy sunt cea mai recenta achizitie, ii cautam de vreo 3 luni, de cand mi-am distrus perechea preferata (nu intrebati cum). Am cautat mai intai un model skinny, preferabil din piele ecologica, dar mi-a fost imposibil sa gasesc croiala potrivita pentru mine asa ca, ieri, cand am dat peste perechea asta Vero Moda la pretul de 25?! lei nu am mai stat deloc pe ganduri. Am ales sa ii port cu un pulover in acelasi ton si nuante de albastru si bej - o combinatie mereu potrivita si eleganta, dupa parerea mea. Si acum am plecat, un weekend minunat va doresc!

DSC_0008
DSC_0007
DSC_0006
DSC_0011
DSC_0013
DSC_0014

I was wearing: trench coat - HLN (Similar); sweater - Minimum; shirt - vintage; pants - Vero Moda (Similar) ; shoes - Lacoste; bag - Love Moschino bought on www.fashiondays.ro.
Tinuta alcatuita din: trenci - HLN (Asemanator); pulover - Minimum; camasa - vintage; pantaloni - Vero Moda (Asemanatori); tenisi - Lacoste; geanta - Love Moschino cumparata de pe www.fashiondays.ro.

13 comentarii:

  1. You are beautiful! Love the coat and the bag.

    www.shineonsilver.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  2. sunt superbi acesti pantaloni ;)

    http://www.cristinasurdu.com/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur ca iti plac, si eu sunt extrem de incantata de ei :D

      Ștergere
  3. Martisor fericit si la multi ani Anca, sa ai o primavara splendida!

    RăspundețiȘtergere
  4. Nice outfit dear, I like the way you have brought it together!
    XO

    www.wardrobestories.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  5. Perfect! Most amazing casual pants, love the color too :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte frumosi pantalonii, dar si puloverul este foarte dragut!

    RăspundețiȘtergere
  7. Si totusi, cum ti s-au rupt pantalonii?
    Iti doresc o primavara minunata :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. M-am asezat unde nu trebuia, nu dau mai multe detalii :p
      O primavara frumoasa si tie :*

      Ștergere