vineri, 6 decembrie 2013

To Chop or not to Chop?

d27d5f00c2f191767a4a21b115713b22


En: The thing with me and hair is that I get awfully quickly bored with it. Therefore, I've had every length and color imaginable (I think I should do a post on it, you'll see) and now, after one year with the same color and shape, I've gotten to the stage where I can't take it anymore. So I've been looking for some hair inspiration, you can check out my Pinterest HERE, and I really like this long, layered, wavy bob style. What do you think: should I go for it?

Ro: Problema mea cu podoaba-mi capilara e ca ma plictisesc ingrozitor de repede. Asa ca, de-a lungul anilor, am trecut prin toate culorile si lungimile imaginabile (cred ca ar trebui sa fac si o postare pe tema asta, ati vedea) si acum, dupa un an de acelasi blond aramiu lung, am ajuns in puntul in care am o nevoie disperata de ceva nou. Asa ca am tot cautat ceva potrivit, aruncati o privire pe Pinterest AICI, si cred ca m-as vedea cu un bob lung, cam ca si in fotografii. Ce parere aveti?

Clipboard1 Clipboard2 Clipboard3

11 comentarii:

  1. nice pics!! ;-))



    www.live-style20.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Cred ca ti-ar sta tare bine cu un bob lung :) Eu sunt o mare fana a acestui tip de look. Am vrut sa ma tund si eu asa insa apoi m-am gandit ca mi-ar accentua si mai mult trasaturile androgine si fiind si foarte inalta nu stiu cat de bine mi s-ar potrivi.

    RăspundețiȘtergere
  3. ma bate gandul si pe mine...un bob lung asimetric!

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu sunt pro bob lung sau mediu, cum de altfel sunt si tunsa de aproape 2 ani :X

    http://visiononfashion.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  5. I personally love long hair on me ,but I love these long bobs on others ;) great styling !

    Diana

    RăspundețiȘtergere
  6. ADORO TU BLOG!!!!!!!! me gustaria que te pasases y le echases un vistazo a mi nuevo blog! ya que lo he cambiado totalmente! bueno un beso muy grande ya nos veremos por aqui :) :)

    http://elarmariodelgato.blogspot.com.es/

    RăspundețiȘtergere
  7. Amazing looks! Great selection:)

    http://theprintedsea.blogspot.de/

    RăspundețiȘtergere
  8. Imi place mult cum i se aseaza Jessicai Alba, cam asa cade si parul meu tuns asa. E fain, go for it! Tinem legatura, te mai astept pe blog!:X

    http://the-may-day.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  9. Asemănător m-am tuns și eu în vară și, fiindcă mi-a crescut la loc părul și m-am plictisit (din nou) de el, merg astăzi să mă tund, tot așa :))
    Eu zic să te gândești cum ți-ar sta și să iei decizia :)
    Până la urmă, există diverse tutoriale pe net cum să-ți aranjezi părul indiferent de lungime, idei sunt destule și în viață sunt lucruri mai importante. You know...just do it :)))

    RăspundețiȘtergere